הגר"ד יוסף: "הרפורמים הם עובדי עבודה זרה, הם לא יהודים"

    דוד לזר 2 Comment on הגר"ד יוסף: "הרפורמים הם עובדי עבודה זרה, הם לא יהודים"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי דוד יוסף, בנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל תקף אמש (ראשון) את הרפורמים ואמר כי הם אינם יהודים אלא עובדי עבודה זרה, כמו"כ הדגיש חבר מועצת חברי התורה כי הכותל לא יבוא לידי הרפורמים וכי "נלחם על זה בכל הכוח".

    בדבריו בשיעור השבועי בבית הכנסת 'יחווה דעת' ושנחשפו הבוקר לראשונה ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' אמר הגר"ד יוסף כי "חילוני זה אדם שלא יודע מה זה תורה צריך להתפלל עליו שיחזור בתשובה, אבל הרפורמים זה עבודה זהר בשיתוף".

    כמו"כ אמר הגאון רבי דוד יוסף כי "אני לא יודע למה מתעלמים מזה, אבל הרפורמים היו הלוחמים הגדולים ביותר נגד הציונות, הם לא מאמינים בביאת המשיח, ובסידורים שלהם במשך דורות הם מחקו כל אזכור של ציון וירושלים הם מחקו את זה, למה?".

    "הם הטיפו כל השנים להתבוללות, להדמות לגויים, הם בנו את בתי תפלתם כמו כנסיות עם עוגב להדמות לגויים, הם אומרים 'היה יהודה בביתך ואדם בצאתך', והיום הם רוצים לנעוץ את טלפיהם הטמאות בכותל המערבי, אתם תראו הם לא יצליחו, היו לא תהיה. הרפורמים הם לא יהודים הם עבודה זרה, אין להם שום זיקה לארץ ישראל, הם לא מאמינים בתורה ובתורה מהשמים".

    לדבריו, "80 אחוזים מהם מתבוללים, "הרב" שלהם הוא 'רב בריח', 'נחש בריח', הולך יחד עם הכומר לכנסיה ועושים חופה יחד", הוסיף הרב.

    על סערת המקוואות אמר הגר"ד יוסף כי "מאיפה הם יודעים מה זה מקווה? לכו לטבול באמטיה, אתם הרי לא מאמינים בחז"ל, לכו לבריכת שחיה מעורבת תעשו שם מה שתרצה, כל מה שהם עושים זה להכעיס בדווקא, הם מאמינים בכותל? הם לא מאמינים בביאת המשיח, לא ניתן ולא ננוח ולא נשקוט, הם לא יקבלו את הכותל, אתם תראו".



    2 תגובות

    מיין תגובות